× بستن تبلیغات
نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی
تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1395 | 20:55 | نویسنده : حسین | بازدید : 10
نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

دانلود نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل word
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

دانلود مقاله نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی

فایل بصورت ورد وقابل ویرایش و آماده ارائه

 

فهرست مطالب

عنوان   صفحه

چکیده     1

فصل اول : بیان مسئله

 بیان مسئله            2

اهداف تحقیق        3

اهمیت و ضرورت 4

سوالات پژوهشی   5

فصل دوم : پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق        6

فصل سوم : روش تحقیق

روش تحقیق         8

فصل چهارم : یافته های تحقیق

پاسخ به سوالات پژوهشی     9

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث            14

پیشنهادات            18

یادداشت ها           19

منابع مورد استفاده 20

پیوست    21

فهرست جداول

جدول 1-4           9

جدول 2-4           10

جدول 3-4           11

جدول 4-4           11

جدول5-4            12

جدول 6-4           12

«چكیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یكی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، كه بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می كند.

آنها معتقدند كه ارزشیابی به شیوه ی كیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشكلاتی مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند كه دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان كرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشكلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

دانلود نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی







ادامه ي مطلب
امتیاز :



طبقه بندی: ،
نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *